luni, 8 octombrie 2018

5 Octombrie

  Ziua mondiala a educatiei


 Ziua mondială a educaţiei (Journée mondiale des enseignants / World Teachers' Day), marcată în
 fiecare an la 5 octombrie, are ca temă, în 2016, "Să-i preţuim pe profesori, să le îmbunătăţim 
 statutul", potrivit site-ului unesco.org.
 În acest an, Ziua mondială a educaţiei se serbează pentru prima dată în cadrul unei noi agende mondiale, Agenda 2030 pentru dezvoltare durabilă (adoptată de ONU în septembrie 2015), care garantează o educaţie de calitate.
În acelaşi timp, în 2016, de Ziua educaţiei, se marchează 50 de ani de la adoptarea Recomandării UNESCO şi a Organizaţiei Internaţionale a Muncii cu privire la statutul cadrelor didactice (1966).
Eu, in ziua mondiala a educatiei nu am mers la scoala ci am stat acasa si am turnat sapa pentru o noua bucatarie impreuna cu tatal meu si fratii mei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Instrumente pentru ajustarea imaginilor

 Imaginile rastru , sau bitmap sunt stocate într-un computer sub formă de rețea de elemente de imagine sau pixeli. Acești pixeli conțin inf...