miercuri, 31 ianuarie 2018

TIC




Ce am învăţat semestrul 1 la Tic

Semestrul acesta la Tic am  învăţat să lucrăm in Abdobe Photoshop CS3, să punem o imagine şi pe faţa imaginii să punem un text.
Am învăţat în Microsoft Office să aranjăm textul pe pagină.
Am învăţat să ne creem un blog în care să ne postăm lucrarile făcute la clasă împreună cu profesorul.
Am mai învăţat să facem un pătrat în Abdobe Photoshop.
În acest semestru am mai învăţat despre Techonologia Tiparului
Am învăţat despre windows,şi despre funcţiile lui.
Am învăţat cum să facem felicitare de Crăciun.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Instrumente pentru ajustarea imaginilor

 Imaginile rastru , sau bitmap sunt stocate într-un computer sub formă de rețea de elemente de imagine sau pixeli. Acești pixeli conțin inf...